De kriebels

21 mei 2014 - Eelde, Nederland

Ja, die heb je, anders krijg je ze wel, als steeds meer mensen informeren naar onze plannen om op reis te gaan naar Florence, en als het mee zit Rome. Hoe gaan jullie? Met het vliegtuig zeker? Ja, nee alleen de terugweg.. Okay,  maar de heenweg dan? Oh.. Dat eh, doen we per fiets. Dat meen je niet. Hoe ver is dat dan wel niet? Florence is ruim 1600 en Rome ruim 2000 km. Weet je dan niet dat er Alpen tussen liggen en wat te denken van de Apenijnen? Ja, Dat klopt en de Po vlakte zit er precies tussen in;-)

Alsof we nooit eens twijfelen aan onze plannen. Tuurlijk vragen we onszelf ook wel eens af waarom we t ook weer deden. Wat was er dan zo leuk? Waarom zo moeilijk? Pak the plane en neem een all-inclusive en hang de hele dag aan t strand. Why not? dan hoeven we alleen maar even de foto's te bekijken van vorig jaar en dan weten we het weer. Heerlijk de hele dag actief zijn en het landschap aan je voorbij zien trekken. Mensen ontmoeten, steeds weer andere slaapadresjes en andere talen, boeiend en verrassend. Tegelijk beseffen we ons ook hoe bevoorrecht we zijn..

1. Marijke:
    31 mei 2014
    hoi Hein-Peter en Petra,
    heel veel fietsplezier,mooi weer,geen zadelpijn en vooral genieten!!!
    fijn dat jullie weer verslag van de tour doen!
    groetjes en veel liefs,
    Marijke
  2. Aukje:
    1 juni 2014
    Hallo Hein-Peter en Petra,

Heel veel plezier! Ik ga genieten van jullie verslag. Hebben jullie "De filosofie van de heuvel/Op de fiets naar Rome" van Ilja Pfeiffer mee voor onderweg?

Hartelijke groet,
    Aukje
  3. Femke:
    2 juni 2014
    Hoi Petra en Hein-Peter,

Ik wil jullie ontzettend veel plezier wensen tijdens jullie reis!

Groetjes, Femke
  4. Kees & Tineke:
    4 juni 2014
    Veel plezier HP en Petra. Geniet er van!
  5. Thijs:
    5 juni 2014
    Veel regen vanmiddag en nu ook, Thijs kwam in het ZH als een verzopen kat.
    Hoe ver jullie zijn horen we nog wel, wachten op jullie eerste verhaal, dinsdag Beatrixoord Haren,
    Veel plezier, groeten Thijs en Jan