Eindstreep

29 juni 2014 - Pisa, Italië

Florence - Luca 98 km
Luca - Pisa 40 km

Finito - 1600 km - bereikt - scheve torre - spaak kapot - klimmen - remmen - gaten - putdeksels - boomstronken - kuilen - onverharde paden - jaagpaden - tunnels kuitenbijters - 9 landen - il treno - stresserend - panikerend - Salute - salumi - antipasti - primi - dolce - caffe - menu de lavoro - vino riso - billen crème - blauwe bil - zweet - pizze - paste - gelati -helm - B&B - dagteller op nul - FaceTime - bidons vullen - 4 liter water per dag - zonnebril - reacties op blog - bijzonder - lief - attent - warm - opwekkend - stimulerend - hartverwarmend - voor herhaling vatbaar - ciao - bedankt - Gracia - bocca in lupa - Arriverderci! Italia stiamo tornando l'anno prossimo !!

1. Hilja:
    29 juni 2014
    Weer een topprestatie geleverd. Kun jullie weer voldaan op terugkijken. Goede vlucht terug!
  2. Marijke:
    29 juni 2014
    gefeliciteerd met het behalen van jullie einddoel!
    geweldig en wat weer een mooi verslag!
    heb een aantal achter elkaar gelezen,boeiend!
    nu nagenieten,groetjes en liefs,
    Marijke
  3. Harry en Wilma:
    Hoi Hein-Peter en Petra,
    Geweldig dat jullie de eindstreep gehaald hebben.
    Wat een mooie ervaring hebben jullie er weer bij.
    Goede reis naar huis!!
    Groetjes van Harry en Wilma
  4. Reina:
    29 juni 2014
    Gefeliciteerd! Leuk dat jullie de eindstreep hebben gehaald. Veel ervaringen rijker en de wens om volgend jaar weer te gaan.

Reina
  5. Anneke:
    29 juni 2014
    Petje af, super gedaan!!!
    Het was weer ontzettend leuk leuk om jullie belevenissen te volgen.
    Ben nu al benieuwd naar volgend jaar
  6. Kor Venhuizen:
    Gefeliciteerd toppers !!!
    Het was leuk om jullie te volgen.
  7. Annette:
    29 juni 2014
    Weer genoten van jullie reisverhalen!!
    A l'anno prossima!!!!
    Proficiat hoor!!!
  10. Kees:
    30 juni 2014
    Beste Hein-Peter en Petra,

Even een berichtje van jullie tafelgenoot uit Hémilly om jullie te feliciteren met het behalen van jullie einddoel. Na mijn thuiskomst tien dagen geleden ben ik jullie blog gaan volgen en heb het met interesse gelezen. Mooi gedaan! Ik zag dat het ook gelukt was met de trein in de Elzas. Enne...die opmerking van Jean-François over de kamer die voor de bourgeois was, die was heus niet echt gemeend hoor. Hij provoceerde alleen maar wat.
    Hartelijke groeten,
    Kees
  11. Willem Hesseling:
    1 juli 2014
    Net op tijd weg uit Italië, vóór je helemaal verBerlusconiaanst. Want dan zijn er lieden die je niet eerst tot spaghetti draaien, maar je rauw lusten. Enfin, het einddoel is bereikt en hopelijk de moeite waard. Het eind kan natuurlijk nooit zo mooi zijn dan de weg er naar toe, maar dat kunnen alleen jullie beamen. Tot kiekes om het reisverhaal uit jullie monden te vernemen. Ik kijk er naar uit.

Willem oet Haarkstee.
  12. Joop/Albertine:
    1 juli 2014
    Prima gedaan en ook erg leuke foto's van de reis.
  13. Thijs:
    1 juli 2014
    inderdaad een prestatie en een vakantie voor jullie om op terug te kijken.voor ons leuke verhalen en foto's .Maar ook heel fijn dat jullie weer gezond en wel thuis zijn .
    groet Jan & Thijs
  14. Wim Schoolderman:
    2 juli 2014
    We zijn wel wat laat met onze felicitaties maar we hadden geen WiFiverbinding.
    Gefeliciteerd!
    We hopen jullie maandag weer persoonlijk te kunnen feliciteren en al jullie verhalen te horen!
    Groet vanuit zonnig Saumur,
    Ida en Wim
  15. Aukje:
    5 juli 2014
    Beste Hein-Peter en Petra,

Een beetje laat, maar petje af! 1600 km, een geweldige prestatie! Ik heb erg genoten van jullie verhalen, het lijkt me leuk om na de vakanties, bijv. in september, weer eens bij te praten onder het genot van ... Komen jullie hier een keer eten?

Groet,
    Aukje
  16. Kees:
    27 juli 2014
    Beste Hein-Peter, ik heb nog een foto uit Hémilly die je wellicht leuk vindt, maar ik ben je e-mailadres kwijt.
    Als je de foto wilt, schrijf me dan maar even.
    Groeten,
    Kees